Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Wat zijn/is contraceptive vending machines?

+1 stem
Het staat in een boek voor geography. Ik studeer in Amerika. (net 1 maand)
Nov 19, 2011 geplaatst in Engels door anoniem

1 Antwoord

+3 stemmen
 
Beste antwoord
contraceptie verkoopautomaten, condoomautomaten aan de muur dus
Nov 19, 2011 beantwoord door anoniem

Gerelateerde vragen

1 antwoord 281x bekeken
3 antwoorden 501x bekeken
2 antwoorden 971x bekeken
...