Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

weet iemand wat het woord 'itzund' betekent?

0 stemmen
weet iemand wat het woord itzund betekent?
Apr 9, 2012 geplaatst in Duits door TomBaak95

1 Antwoord

0 stemmen
 
Beste antwoord
Dat betekent 'nu' of 'momenteel'

(Ook wel 'jetzt' in het Duits)

Zie ook:
http://www.duden.de/rechtschreibung/itzund
Apr 9, 2012 beantwoord door vertalen.nu

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 126x bekeken
Mar 13, 2012 geplaatst in Duits door anoniem
4 antwoorden 662x bekeken
1 antwoord 196x bekeken
...