Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Wat betekent cunado in het Spaans

+1 stem
Ik wil dit gewoon grag weten
Mei 21, 2012 geplaatst in Spaans door mcaumartin

2 Antwoorden

+1 stem
 
Beste antwoord
el cuñado = de zwager.
dus de man van je zuster (of van je broer)

la cuñada = de schoonzuster
dus de vrouw van je broer (of....)
Mei 21, 2012 beantwoord door spanishjohan
Mei 21, 2012 geselecteerd door vertalen.nu
0 stemmen
Mei 21, 2012 beantwoord door anoniem
en google translate & glosbe vertalen het met 'broer'. Wat natuurlijk helemaal, absoluut fout is
Cuñado betekend zwager

Gerelateerde vragen

1 antwoord 352x bekeken
1 antwoord 233x bekeken
2 antwoorden 894x bekeken
1 antwoord 250x bekeken
Feb 6, 2014 geplaatst in Spaans door Dianne
...