Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Hoe vertaal je 'gravin' naar het Spaans?

+2 stemmen
Ik vind enkel de vertaling van het woord 'graaf', wat 'el conde' is, maar ik vraag me af of dit ook meteen de vrouwelijke vorm van het woord impliceert of er daar een andere vertaling voor mogelijk is.
Jul 5, 2012 geplaatst in Spaans door Valerie

2 Antwoorden

+1 stem
 
Beste antwoord
gravin = la condesa
Jul 5, 2012 beantwoord door mollandaise
Jul 6, 2012 geselecteerd door Valerie
+1 stem
Dat is 'la condesa'

We hebben het ook direct toegevoegd aan ons woordenboek:
http://www.vertalen.nu/vertaal?van=nl&naar=es&vertaal=gravin
Jul 5, 2012 beantwoord door vertalen.nu
Jul 5, 2012 gewijzigd door vertalen.nu
ja ja, eerst stond er hier als antwoord contessa;-)
dat is het in 't italiaans, "la contessa"

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 309x bekeken
4 antwoorden 1,731x bekeken
1 antwoord 3,488x bekeken
...