Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Volleyball of volleybal in het engels?

0 stemmen
I play (volleyball / volleybal)



asjeblieft help me !! Heb 't hard nodig


Alvast bedankt.
Sep 9, 2012 geplaatst in Engels door lovestone.

1 Antwoord

+1 stem
 
Beste antwoord
Volgens mij is het volleyball,
Sep 9, 2012 beantwoord door anoniem
Okt 5, 2012 geselecteerd door lovestone.
correct: het is volleyball

Gerelateerde vragen

1 antwoord 454x bekeken
Feb 28, 2012 geplaatst in Engels door anoniem
2 antwoorden 1,595x bekeken
1 antwoord 899x bekeken
...