Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Waar zet je ter attentie van in een Engelse brief?

+1 stem
Hoi, Kan iemand mij vertellen waar ik ter attentie van hoor te zetten in een Engelse brief? Alvast bedankt!
Okt 8, 2012 geplaatst in Engels door Asmae24

1 Antwoord

+1 stem
 
Beste antwoord
In het adresgedeelte, als volgt
Bedrijfsnaam
ter attentie van ... (For the attention of..., danwel Attn...)
adres
woonplaats
Okt 8, 2012 beantwoord door mollandaise
Okt 8, 2012 geselecteerd door vertalen.nu
oke, dank je wel voor je snelle reactie!

Gerelateerde vragen

3 antwoorden 102,292x bekeken
1 antwoord 118x bekeken
2 antwoorden 609x bekeken
...