Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Hoe vertaal je: 'op deze leeftijd' in het Duits?

+1 stem
Hoe vertaal je 'op deze leeftijd' in het Duits?
Jan 18, 2012 geplaatst in Duits door anoniem

1 Antwoord

+2 stemmen
 
Beste antwoord
in diesem Alter
Jan 18, 2012 beantwoord door mollandaise

Gerelateerde vragen

3 antwoorden 257x bekeken
2 antwoorden 3,563x bekeken
2 antwoorden 1,549x bekeken
Dec 8, 2011 geplaatst in Duits door anoniem
1 antwoord 173x bekeken
1 antwoord 6,604x bekeken
...