Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Hoe vertaal je 'de volgende aub' en 'gesneden?'

+3 stemmen
Ik zou graag aan de zee in een bakkerij werken en ik vraag me af of deze vertalingen wel juist zijn:
De volgende: le suivante
gesneden? : couper?

Hoe vertaal je dit correct?
Nov 16, 2011 geplaatst in Frans door anoniem

1 Antwoord

+1 stem
 
Beste antwoord
de volgende:
'la personne suivante'
of
'au suivant' (= wie volgt)

gesneden?: en tranches?
Nov 16, 2011 beantwoord door vertalen.nu

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 268x bekeken
1 antwoord 270x bekeken
3 antwoorden 301x bekeken
...