Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Wat is dit woord?

0 stemmen
Wat is un bâtiment
Feb 6, 2012 geplaatst in Frans door anoniem

3 Antwoorden

+1 stem
 
Beste antwoord
dat kan een gebouw zijn, maar ook een groot schip

een militair vaartuig, had ik erbij moeten zeggen. Dus geen bateau, maar bâtiments de guerre bijvoorbeeld
Feb 6, 2012 beantwoord door mollandaise
Feb 6, 2012 gewijzigd door mollandaise
in geen enkel woordenboek wordt het woord 'bâtiments de guerre' genoemd. Wel 'bateau de guerre'
Bâtiment is en blijft een 'gebouw'
ok, bedankt    ..
+1 stem
bâtiment = gebouw, bouwwerk, pand,
bateau de plaisance = plezierboot
Feb 6, 2012 beantwoord door spanishjohan
Feb 6, 2012 gewijzigd door spanishjohan
0 stemmen
betekent gebouw
Dec 10, 2017 beantwoord door maygun000

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 449x bekeken
1 antwoord 351x bekeken
1 antwoord 469x bekeken
1 antwoord 645x bekeken
Dec 10, 2017 geplaatst in Frans door maygun000
...