Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

hoe zeg je: uit de theepot komt een straal water.

–1 stem
zou u me willen helpen?
Mar 2, 2012 geplaatst in Spaans door anoniem
snap weer de negatieve stem niet
ik ook niet, een ongelukje van iemand?

2 Antwoorden

+1 stem
 
Beste antwoord
desde la tetera viene un chorro de agua  (té)
Mar 2, 2012 beantwoord door spanishjohan
0 stemmen
Heb je er geen thee in gedaan?
Mar 2, 2012 beantwoord door mollandaise
Ik deed altijd een scheut brandy (veterano 'el toro') in de theepot
nee het is voor een rare fantasie opdracht voor spaans, dus er kwam water uit (:
Dus in jouw geval:"desde la tetera sale un chorro de veterano, toro, sobrano" ecc.
uit de theepot komt een straal veteraan (oei!), een straal stier, een straaltje koning (ben wat melig vandaag, van de spuitbussen-verf ?)
Yancito, Veterano is een brandymerk en heeft de bijnaam el toro!! Die andere Spaanse brandy heet Soberano.

Gerelateerde vragen

4 antwoorden 1,521x bekeken
1 antwoord 3,096x bekeken
1 antwoord 179x bekeken
1 antwoord 6,075x bekeken
Mar 6, 2012 geplaatst in Spaans door anoniem
...