Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Weet iemand een goede vertaling voor het woord colli?

+1 stem
Weet er iemand een goede vertaling voor het woord colli in het Engels. Ik zoek niet het woord "packaging", of iets in die richting, maar iets wat formeler.

Tnx:)!!
Apr 10, 2012 geplaatst in Engels door rh2410

3 Antwoorden

+1 stem
 
Beste antwoord
Misschien ben je op zoek naar het woord "parcel"
Apr 10, 2012 beantwoord door mollandaise
Super! Bedankt!!
+1 stem
Ik weet niet hoe formeel je het hebben wilt maar package is de officiƩle vertaling volgens de 7 woordenboeken die ik heb.:
eventuele alternatieven: bale, barrel, goods, bag, parcel,

Als je de gehele lading van een schipruim geteld in colli's bedoelt, dan gebruik je 'volume'
Apr 10, 2012 beantwoord door spanishjohan
Apr 10, 2012 gewijzigd door spanishjohan
Bedankt :D!!
0 stemmen
ik denk parcel of bag ofzo dat heb ik opgezocht meer kon ik niet vinden :)
Apr 12, 2012 beantwoord door anoniem

Gerelateerde vragen

4 antwoorden 1,616x bekeken
4 antwoorden 849x bekeken
Feb 16, 2012 geplaatst in Engels door anoniem
2 antwoorden 355x bekeken
3 antwoorden 284x bekeken
3 antwoorden 2,282x bekeken
...