Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Hoe vertaal je 'Het Spanje waar we trots op zijn'?

0 stemmen
'Het Spanje waar we trots op zijn', hoe wordt deze zin vertaald in het Spaans?
Apr 14, 2012 geplaatst in Spaans door anouk

1 Antwoord

+2 stemmen
 
Beste antwoord
la España de que nos somos orgullosos
Apr 14, 2012 beantwoord door spanishjohan
Apr 14, 2012 gewijzigd door spanishjohan

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 242x bekeken
1 antwoord 179x bekeken
Sep 22, 2013 geplaatst in Spaans door RikDTC
...