Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

ik zoek het Spaanse woord voor "kotteraar" of "Kotteren"

+3 stemmen
Het gaat om metaalberwerking
Dec 10, 2011 geplaatst in Spaans door anoniem
het antwoord is   BROCHAR, es un verbo de la carpenteria. Se brocha un árbol y lluego aparece un planque cual se puede usar en la construcción
Brochar is een uitdrukking in de houtbewerking. Men bewerkt het hout en het resultaat zijn planken die men gebruikt in de konstruktie.
Hartelijk dank. Het lijkt mij ook de beste oplossing
nogmaals dank

1 Antwoord

+1 stem
 
Beste antwoord
BROCHAR, zie toelichting hierboven
Dec 31, 2011 beantwoord door marylin

Gerelateerde vragen

1 antwoord 61x bekeken
2 antwoorden 313x bekeken
1 antwoord 412x bekeken
Feb 16, 2012 geplaatst in Spaans door anoniem
1 antwoord 103x bekeken
...