Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Hoe schrijf je 'alsem' ofzoiets - als je iets geweldig vind

–1 stem
Ik gebruik vaak het woord 'alsem' , bijvoorbeeld als ik naar een pretpark ben geweest en ze vragen hoe het was en het was geweldig, dan zeg ik altijd: het was 'alsem' Maar ik zou graag weten hoe je dat juist schrijft.
Dec 24, 2011 geplaatst in Engels door anoniem
je kan ook zeggen 'fantastic'

2 Antwoorden

+3 stemmen
 
Beste antwoord
je schrijft het: awesome
Dec 24, 2011 beantwoord door anoniem
–1 stem
Awsome; spreek het uit als ohsum
Jan 1, 2012 beantwoord door anoniem
is volgens mij ook  awsome, maar spreek het meer uit als osum ( de o als je zegt och) en dan sum

Gerelateerde vragen

1 antwoord 23,704x bekeken
2 antwoorden 3,563x bekeken
2 antwoorden 1,549x bekeken
Dec 8, 2011 geplaatst in Duits door anoniem
...