Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

hoe zeg je in het spaans: tot je twintigste/veertigste en vanaf je zestigste [gesloten]

0 stemmen
alvast bedankt voor het antwoorden
gesloten met de reden: voldoende antwoorden
Mar 4, 2012 geplaatst in Spaans door anoniem
Aug 26, 2012 gesloten door vertalen.nu
hasta su veinte/cuarenta anjos y desde la edad de sesenta anjos

2 Antwoorden

+1 stem
 
Beste antwoord
Letterlijk: hasta tu vigésima/cuadragésima y a partir de tu sexagésima
Normaal zeg je: hasta cumples veinte/cuarenta y a partir de cumplir sesenta
Mar 4, 2012 beantwoord door spanishjohan
Aug 26, 2012 geselecteerd door vertalen.nu
dus voor een presentatie zou je "hasta cumples veinte/cuarenta y a partir de cumplir sesenta" moeten gebruiken?
Zeer zeker. Voor een presentatie zou ik er nog años achter zetten. Dus: hasta cumples veinte años.   Mucha suerte !
+1 stem
En español de España:
Hasta ( que cumplas) los veinte/cuarenta y
después de los sesenta.
Aug 25, 2012 beantwoord door anoniem

Gerelateerde vragen

3 antwoorden 448x bekeken
Nov 20, 2011 geplaatst in Engels door anoniem
4 antwoorden 1,533x bekeken
1 antwoord 3,131x bekeken
7 antwoorden 1,777x bekeken
...