Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Duits - nederlands

0 stemmen
Hinweis: Im Rahmen zeitlich begrenzter Aktionen gibt es immer wieder auch neue, besondere, „einmalige“ Artikel und Angebote. Fragen Sie daher Ihren Vertriebspartner nach den verschiedenen Aktionen im Laufe des Jahres!
Aug 22, 2012 geplaatst in Duits door Astrid75

1 Antwoord

+1 stem
 
Beste antwoord
Tip: Door middel van tijdelijke promoties zijn er altijd nieuwe, speciale, "unieke" items en aanbiedingen. Raadpleeg daarom uw dealer voor de verschillende activiteiten gedurende het jaar !
Aug 22, 2012 beantwoord door spanishjohan
Aug 22, 2012 geselecteerd door Astrid75

Gerelateerde vragen

1 antwoord 493x bekeken
Jan 18, 2012 geplaatst in Duits door anoniem
3 antwoorden 262x bekeken
2 antwoorden 1,614x bekeken
Dec 8, 2011 geplaatst in Duits door anoniem
1 antwoord 143x bekeken
...